مرسانامرسانا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

برترین هدیه الهی

خوابی که تعبیرش تو بودی مهربونم

1392/11/11 12:49
نویسنده : مامان مریم
140 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی خوشگل من ،تو همان اوایل بارداریم بود که من و بابایی همش سر اینکه نی نی مون دختره یا پسر با هم کل کل می کردیم و بابایی همش دلش یه دختر ناز و خوشگل می خواست البته من هم عزیزم دلم دختر میخواست ولی برای اینکه با بابایی کل کل کنم و یه سوژه برای گفتن و خندیدن داشته باشیم همش اذیتش می کردم و می گفتم من نی نی پسر دوست دارم .

خلاصه عزیزم توی یکی از همین ایام خواب دیدم که توی یه پارک بزرگ به تنه درختی تکیه کرده ام و پاهایم نیز دراز است و بابایی جونت هم بالای سرم ایستاده و به تنه درخت تکیه کرده ، در همین حال بودیم که خانمی از راه رسید و پاچه های شلوارم را تا زانو بالا برد و شروع کرد به کیسه کشیدن پاهام ، ناگهان روی سطح پوست پای چپم حروفی ظاهر شد که نوشته شده بود این بچه پسر است . خوشحال رو به بابایی جونت کردم و گفتم دیدی نی نی مون پسره ، که یهو حروفی روی پای راستم ظاهر شد که نوشته شده بود " هر چه خدا بخواهد این بچه در نهایت دختر است." خلاصه عزیزم ما قبل از اینکه سونوگرافی به ما جنسیت نی نی مون رو بگه خدا خودش بهمون گفت که تو راهی ما یه دختر خوب و خوشگل و نازی است مثل تو ، قربونت برم الهههههههههههی.

راستی عزیزم مامانیت خواب زیاد می بینه که معمولا هم تعبیر میشه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی باران
12 بهمن 92 17:37
وای خدا دختر مو به تنم راست شد عجب خوابی!!! جداً چه دل پاکی داری که خواب به این زلالی و زیبایی دیدی... مریم جونم داشتم از بالا پست ها رو میخوندم که بعدش نظر بدم ولی سر این پست ذوق زده شدم خیلی شیرینه وقتی آدم میبینه خدا چقدر زیبا و حساب شده این هدیه رو توی دامن مامان و بابای مهربونش گذاشته ... انشاءالله همیشه در پناه آغوش گرمتون باشه