مرسانامرسانا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

برترین هدیه الهی

***چهار ماهگیت مبارک دخترم***

1392/11/11 12:50
نویسنده : مامان مریم
475 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم ، مثل برق و باد این چهار ماه رو با ما سپری کردی عزیزم ، مامانی خیلی ازت راضیم ، بابایی هرشب که میاد خونه ازم میپرسه نی نی چطور بود اذیتت نکرده ، خستت نکرده، ... منم در جواب میگم نه خدا رو شکر دخترمون الحمدلله دختر خوب و آرومیه و من ازش راضیم .

امروز هم مامانی مثل روزهای دیگه وقتی از خواب بیدار شدی و چشمات به من افتاد یه لبخند بهم زدی یعنی سلام ، من  هم مثل همیشه دویدم و بغلت کردم و غرق در ماچ و بوست کردم و بعد هم بهت شیر دادم .

دخترم وقتی بهم میخندی دلم یهو میریزه نمی دونی درونم چه غوغایی به پا میشه ، گاهی اوقات فکر می کنم که دارم خواب می بینم ، آخه آن موقع ها که وجود نازنینت رو نداشتم توی رویاهام با یه نی نی بازی می کردم تا دلم آروم بگیره . اما عزیزم قدرت خدا رو ببین الان آن رویاها تبدیل به واقعیت شده و من در عالم واقع تو رو درآغوش میگیرم و باهات بازی می کنم ، حرف میزنم ، می برمت حمام و خلاصه کل شب و روزهای این چهار ماه رو با هم سپری کردیم .

عزیزم ناگفته نماند که بابایی جونت هم صبح امروز که میخواست بره حسابی تو رو ماچ و موچ کرد و چهارماهگیت رو هم به من تبریک گفت و بعد رفت سرکار . شبا که میاد خونه همش دلش برات تنگ شده عزیزم .

امشب رو قراره که سه تایی باهم جشن بگیریم . مامانی برات کیک درست کردم بابایی هم قراره یه کم زودتر بیاد خونه تا با هم باشیم .در ضمن جمعه گذشته بردیمت آتلیه و عکس های چهار ماهگیت رو انداختیم عزیزم . امروز هم از آتلیه نفس برای 22 اسفند برات وقت گرفتم تا ببرمت و عکس های قشنگ دیگه ای ازت بندازم عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامانی باران
12 بهمن 92 18:13
مبارک مبارک عزیز دلم مبارک ...!!! وای مامانی جون زود باش از طرف من دو تا ماچ آبدارش کن ...