مرسانامرسانا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

برترین هدیه الهی

شنیدن صدای قلبت برای اولین بار

1392/11/11 12:48
نویسنده : مامان مریم
103 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی جونم الهی که قربون اون قلب خوشگلت برم که برای اولین بار صدای تاپ تاپش رو در 91/12/01 در بیمارستان مهر توسط سونو خانم دکتر الماسیان در حالی که بابایی هم توی اتاق بود شنیدم . بابایی جونت هم صدای قلبت رو شنید و دیگه حالا بابایی جونت هم مثل مامانیت مطمئن شد که دیگه اینبار خدا واقعا درهای لطف و رحمتش رو برامون گشوده و ما رو صاحب یه فرشته کوچولوی مهربون کرده عزیزم .

مامانی جالبه بدونی که شب قبلش بابایی نیم ساعت داشت باهام صحبت می کرد که اگه فردا رفتیم سونو و باز هم مثل دفعه پیش بارداری پوچ بود و قلبش تشکیل نشده بود ناراحت نشی و بدونی که مصلحت خدا این بوده عزیزم . من به حرف های بابایی مثل همیشه گوش می کردم چون بابایی جونت همیشه با حرف هاش منو آروم می کنه ولی آنشب اصلا دلم نمی خواست این حرف هارو ازش بشنوم دلم می خواست انهم منو باور میکرد که واقعا یه حسی به من داره میگه یه نی نی سالم خدا بهت داده ولی خوب بابایی حق داشت که اینطوری نگران باشه .

صبح زود اول اسفند بیدار شدیم نماز خواندیم و من برای آرامش خودم قرآن باز کردم . دختر گلم میدونی چه آیه ی عجیب و جالبی برامون باز شد ، واقعا من و بابایی فهمیدیم که خدای بزرگ از دل ما خبر داره و صدامون رو هم شنیده و ما رو اجابت کرده دخترم . مامانی گلم دختر نازم حالا که داری این خاطراتو می خوانی دلم میخواهد تو هم به من یه قولی بدی و اون اینکه همیشه و در همه حال خدا رو یاد کنی چه در سختی ها و چه در خوشی ها عزیزم . راستی فرشته کوچولوی من  آیه ای که امده بود این بود :

و زكريا را [ياد كن] هنگامى كه پروردگار خود را خواند پروردگارا مرا تنها مگذار و تو بهترين ارث برندگانى (۸۹)

 

وَزَكَرِيَّا إِذْ نَادَى رَبَّهُ رَبِّ لَا تَذَرْنِي فَرْدًا وَأَنتَ خَيْرُ الْوَارِثِينَ ﴿۸۹﴾

پس [دعاى] او را اجابت نموديم و يحيى را بدو بخشيديم و همسرش را براى او شايسته [و آماده حمل] كرديم زيرا آنان در كارهاى نيك شتاب مى‏نمودند و ما را از روى رغبت و بيم مى‏خواندند و در برابر ما فروتن بودند (۹۰)

 

فَاسْتَجَبْنَا لَهُ وَوَهَبْنَا لَهُ يَحْيَى وَأَصْلَحْنَا لَهُ زَوْجَهُ إِنَّهُمْ كَانُوا يُسَارِعُونَ فِي الْخَيْرَاتِ وَيَدْعُونَنَا رَغَبًا وَرَهَبًا وَكَانُوا لَنَا خَاشِعِينَ ﴿۹۰﴾

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی باران
12 بهمن 92 17:55
خانم جان... دوست عزیزم تو نمیگی من اینجا ممکنه کارم به اورژانس بکشه ... عزیزم جدای از شوخی اشک از چشمام سرازیر شد و خودت میدونی که چقدر درکت میکنم و بی نهایت خوشحالم که خدای مهربون با معجزه ارزشمندش نگرانی و سختی های لحظه هات رو تبدیل به شادی و آرامش کرد ... خدایا این قرآن چه معجزه و حجتی است که نازل کردی که همیشه زیباترین نشانه ها و راهها رو نشون میده ...!!! هم خودت و هم همسر محترمت روح های بسیار پاک و بزرگی دارین و مطمئنم مرسانای گلم زیر سایه ایمان و مهربونی شما انسانی والا خواهد بود انشاءالله