مرسانامرسانا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

برترین هدیه الهی

***5 ماهگیت مبارک ناناز من***

1392/12/11 13:54
نویسنده : مامان مریم
206 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گل ماحالا دیگه پنج ماهه شده، الهی قربونت برم که اینقدر تند تند داری بزرگ میشی و مامانی و بابایی رو هر روز با کارهای جدیدت شگفت زده می کنی عزیزم .

مامانی غلت خوردن رو یادگرفتی، الان چند روزه حسابی مشغولی از این ور غلت میخوری میری اون ور ، از اون ور غلت میخوری میای این ور خلاصه حسابی از خودت خوشحالی در می کنی مامانی .

بابایی میگه مثل کماندوها شدی که اسلحه بدست روی زمین غلت میخورن. منم این چند روز دوربین بدست فقط از شما دخملی فیلم و عکس میگرفتم.

مامانی این ماه هم برای پنج ماهگیت مثل ماههای دیگه کیک درست کردم و یه جشن سه نفری با هم برگزار کردیم منتها این دفعه بابایی سرما خورده بود بنابراین زیاد نمی توانست بهت نزدیک بشه تازه با اون ماسکی هم به دهانش گذاشته بود شما هم فقط از دور بهش میخندیدی و میل و رغبتی نشان نمی دادی که بپری بغلش عزیزم .

خلاصه با تمام کاستی ها این جشن کوچولو رو برگزار کردیم و خودمون رو داریم آماده می کنیم تا عید نوروز ماهگرد شش ماهگیت رو با مهمون های بیشتری برگزار کنیم تا بیشتر بهمون خوش بگذره. تازه شما هم که عاشق دیدن افراد مختلف هستی و همش دوست داری دور و برت پر از آدم های مختلف باشه تا باهاشون حرف بزنی و بخندی دختر نازم.

دیگه دخترم برات بگم که از چهار ماه و نیمگی شروع کردم دارم به به های دیگه ای به جز شیر خودم بهت میدم چند روز اول لعاب برنج بعد شد حریره بادام بعد هم آب مرغ و از دیروز یعنی 10 اسفند آب قلم گوساله بهت دادم عزیزم تا بخوری و زودی زود بزرگ بشی خوشگلم. آخه مامانی بابایی خیلی هوله همش میگه کی بشه دخترمون بشینه کی بشه دخترمون تاتی تاتی کنه کی بشه ....... . خلاصه منم تمام تلاشم رو دارم می کنم عزیزم تا تو قوی و سلامت بار بیای عزیزم تا بتوانی مراحل رشد رو به نحو احسنت پشت سر بگذاری و خدای نکرده از نظر تغذیه و سلامت مشکلی نداشته باشی .

مامانی راستی یادم رفت خدا رو بخاطر داشتن چون تو دختر گلی شکر کنم . از خدای خوب و مهربانم سپاسگزارم که این فرشته کوچولوی ناز رو به ما داد تا واقعا با گذشت هر روز بیشتر و بیشتر احساس خوشبختی در وجود من و بابایی ریشه کنه .الان که هستی من و بابایی می فهمیم که چه سالهایی رو بخاطر نداشتن این نعمت از دست دادیم با اینکه من و بابایی خدا رو شکر هیچ مشکلی تو این سالها با هم نداشتیم و همراه و همدم هم بودیم ، باز با اینحال الان که تو هستی ما می فهمیم که ما تازه ما شدیم و تا قبل از آن مای ما عمق نداشته عزیزم .

در آخر باز هم از خدا میخوام که به تمام آن زوجهایی که آرزوی داشتن فرزند دارند یکی از بهترین هاشو نصیب شان کنه تا اونها هم بفهمند که زندگی تازه با داشتن فرزند هست که رنگ و بو و جلا میگیره .آمییییییییییییییییییییییییییییییییین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)